10 Ekim 2008 Cuma

Pazar Alışverişi

Oğlumla çıktığım bu 3. Pazar alışverişi.
Marketlerde pek fazla seçenek yok, her zaman yelişlik alışverişimi pazardan yaparım.
Bebek arabası ile çok zorlandım devamlı bir yere çarpması ve bir çok kişiye yol vermek yordu beni.
Yarım saatlik alışveriş 1 saat veya daha fazla sürmüştür.












Oğlumun bazen bebek arabasında çok canı sıkıldı.








Pazar tezgahında ben seçim yaparken, arada oğlum eline geçen her şeyi yere fırlattı.Yeri geldi annesine alışverişte yardım etti.

3 yorum:

Mert'im dedi ki...

Evet çocuklarla çok zor alışveriş helede böyle hareketli olduğu zamanlarda. Ama çok da eğlenceli oluyor onlarla alışveriş yapmak.Bu mertide pek sevdim ben oğluşumun adaşıda ondanmı acep.

Denize ve Nehire aşık dedi ki...

Valla küçük canavarla pazara gitmeye iyi cesaret etmişsin. Her tezgaha elini uzatıp yakaladığını yere attığı sahneleri gözümde canlandırabiliyorum :)

Bekir Mert & Metehan dedi ki...

Mert: Teşekkürler canım bende adaşımız mert'i çok sevdim Maşşallah çok akıllı bir çocuk :)

Başak:İş başa düşünce Mecbur her şeye katlanıyorsun :(