8 Ekim 2008 Çarşamba

Şeker Bayram’ı Seçmeceleri


Bayramın son günü pley planet'e götürdüm oğlumu dönen salıncağı çok sevdi.
İlk önce korkar gibi oldu ama sonra çok eğlendi.


Arabaların bir çok çeşidine bindirmek istedim ama çok korktu bir dahaki sefere nasipse bineriz. :D



Simit sarayında erkek kardeşimle karşılıklı sohbet ederken görüldüğü üzere oğlum derin bir uykuda.




Önceleri dayısından çok korkuyordu yaramazım. Şimdi ise aralarından su sızmıyor baksanıza.



Teyzesi ile ilk tanışmasını yapan bayram şekeri Furkan











Bekir Mert’te artık iyice büyüdü. Hemen hemen her denileni anlıyor. Evde durmak hiç istemiyor. Elimi tutuyor doğru dış kapıya açmasan kapıyı tekmeleyip, Ağzı çıktığı kadar ağlıyor. Bu kış çok işimiz var çokkk.

4 yorum:

Denize ve Nehire aşık dedi ki...

Şeker bayramı seçmecelerin, Bekir Mert'i,n resimleriyle şeker tadında olmuş.
Bu arada Furkan da acip tatlı kırkbir kere maaşallah. Bir de Bekir Mert erken yürüdü-yürüyecek valla, tam da yazdığın gibi bu kış işimiz var :)

Bekir Mert & Metehan dedi ki...

Teşekkürler Başak
Hem de nasıl işim var benim Bekir Mert'le.
Bizim evde sobada var inşallah oğlum yanmadan bu kışı atlatırız.

Sobeni en kısa zamanda yanıtlayacağım:)
Efe Deniz'i kocaman öptüm

Adsız dedi ki...

hah ha bu annişlerin bebişlerle halı sabıt sanırsam.Bende kara kara kışın nedcemizi düşünüyorum.benım oğlişde hanı hasta bayramda çıkamadık...çocukcaz komalara gırdı.kapıların ardından beri getirebilene aşkolsun.şükür benım ev kalorıferli...Allah hepimize kolaylık versın.

Bekir Mert & Metehan dedi ki...

Sağ ol canım
Yusuf iyi olmuştur umarım. Çocuklar hasta olduğunda çok zor ya. Ben Bekir mert’ten çok çektim bu konuda birim.

Kışın Allah bütün annelere sabır versin.
Kaloriferli olunca ev bütün odalara rahatlıkla götürüyorsunuz sobalı evde çocuk büyütmek ne kadar zor bir tek odada sabit odadan dışarıya bile çıkamıyorsun işini yapmak için. Çocuğun yanma ihtimali var. Allah korusun.