6 Ekim 2008 Pazartesi

Biz Geldik.. gene

Blogcuyla bu araları mesafemizi çok açmaya başladık. Bekir mert’te ki en büyük değişiklik. Üst dişlerini sorunsuzca çıkardı. Daha önce ilk 2 dişinde yaşamış olduğumuz problemlerin hiç biriyle karşılaşmadık. (Maşallah benim oğluma).

Yaramazlıklar tam gaz devam ediyor. Her şeyi şimdi daha iyi kavraya biliyor. Yere bir şey düştüğünde “getir ver anneye oğlum” diyorum biraz naz yapsa da getirip elime veriyor. Elindeki yiyecekleri yerken bizle paylaşmayı da seviyor. Televizyonun düğmesini öğrendi devamlı onu kapatıyor.

Oyuncaklarıyla oynamayı ret ediyor. Daha çok mandal, poşet, örtü, kaşık, tabak bunlarla oynuyor.

Reyhan’la buluşma ayarlayacaktık. Kısmet olmadı (Biolog77, Yusuf Emre). Ümraniye sokaklarında gezerken o da ne Reyhan çok şaşırdım ayak üstü konuşma fırsatı buldum çok mutlu oldum.

8 yorum:

Mert'im dedi ki...

oğluun adaşıda pek şekermiş maşallah. İnşallah bundan sonra daha sık bakarız bloglarımıza gerçi ben tembel bir anne olarak aylardan beri bloğumuzu güncelleyemesemde, fotolar birikti yazacaklar birikti inşallah çok yakında güncelleniriz :)

Bekir Mert & Metehan dedi ki...

Teşekkür ederiz uğradığınız için.
Adaşımızı listemize ekledik bundan sonra sık sık görüşürüz inşallah.

Bende bu tembellikten bir kurtulsan daha iyi olacak sanırım :))))))))

Adsız dedi ki...

maşallah bekir merte.o evdeki yaramaz pıtırdan bi tanede bizde var canım...bu bebeklerin düzelmesi gibi bi ihtimal yok mu yahu?bizimkide bizi ikramlamayı pek seviyor ah bide kendini ikramlasa daha makbule geçcek ya.sevgiler...

Bekir Mert & Metehan dedi ki...

Canım Bekir Mert karnı doyunca elindekini ikram ediyor.
Yemek sırasında istersen elinden yiyeceğini al, Önünde ne varsa kafana fırlatıyor.

Çok aşırı sinirli BU ÇOCUK YAA

Adsız dedi ki...

hay maşalh bıde benım sıpa yemeyı öğrense yahu :)

Bekir Mert & Metehan dedi ki...

Öğrenir zaman içinde sen kendini üzme sabırla bekle..

Adsız dedi ki...

Yasemin hakikaten ayarlasak olmazdı.biri bana reyhan diye seslenince afalaldım önce dedim allah eski okul arkadaşlarımdan biri herhalde ama ben tanıyamadım diye düşünürken sen bekirmetin annesiyim deyince hem sevindim hemde şaşırdım.yani koca ümraniyede zamanı ve mekanı nasılda denk getirmiştik aferin bize:))

ayrıca hafızana hayran kaldım.blogdaki resimlerime bakıp nasılda tanıdın hemen beni :))

bende seni tanıdığıma çok sevindim.en kısa sürede görüşmek üzere:))

biolog77

Bekir Mert & Metehan dedi ki...

Bende seninle tanıştığıma çok sevindim Reyhan.