17 Ekim 2008 Cuma

Endişe ve korku

Kaza geliyorum dedi ve geldi.
Geçen gün oğlum beşiğinde uyanmış oyun oynuyorken, dengesini kaybedip üst damağın beşiğin kenarına vurdu. Ağlama sesine odaya girdiğimde ağzı kan içindeydi. Can açsıyla, öyle ağlıyordu ki için gitti. Birde o ağzından akan kanı görünce çok kötü oldum. Üzerimdeki beyaz t-şortüm boğaz kısmı hep kan oldu. Eğer biraz daha kanasaydı Dr. götürecektim.

Bekir Mert sakinleşence baktım içerden üst dudağını kesmiş.


Dün koltuğun kenarına yara olan kısmı gene vurunca olanlar oldu. Bu seferde kanadı ama önceki kadar değil.

10 yorum:

Denize ve Nehire aşık dedi ki...

Çok geçmiş olsun ,çok üzüldüm canım ya. Ne kadar korktuğunu tahmin edebiliyorum. Hareketlendikleri için böyle olaylara artık hazırlıklı olmaya başlamalıyız sanırım off offf daha neler bekliyor bizi.

Adsız dedi ki...

çok çok geçmiş olsun canım.Çocuk bu düşe kalka büyüyecek ama aklımız çıkıyor,ana yüreği dayanamıyor :(

Happy Mixy dedi ki...

geçmiş olsun canım benimde başıma gelmişti ama bizimkinin önden 2 dişi geri kaymıştı halada öyle:(

Adsız dedi ki...

ayy valla yasemin okuyunca bile içim acıdı.geçmiş olsun bekirime allah beterinden korusun cnm...

reyhan

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Çok geçmiş olsun, büyüdükçe düşmeler artıyor, annelerin de her seferinde içi eriyor.. Ama düşmeden de büyünmüyor maalesef, umarım en büyük ev kazası bu olur tatlı Mert'in..

Sımsıcak sevgiler, Bekir Mert'e öpücükler......

minikkelebeğim dedi ki...

Çok geçmiş olsun BU kazaları mümkün degil engelleyemıyoruz Duruda 10.5 aylıkken park yatagından yere düşmüştü o an yaşadıgım korkuyu kelımelerle anlatamam Hatta dogumgününe kadar yürümedı o korkuyla bebegim Bir kez bahçede bir kezde evde sehbanın kenarına agzını vurarak dişi dudaguını kesti Tekrar geçmiş olsun daha büyük kazalar görmeyelim inş...

Mert'im dedi ki...

Geçmiş olsun canım ya. Çocuklarımıza bişey olduğu zaman bizim canımız daha çok yanıyor, en küçük çarpmalarda bile hüngür hüngür ağladığımı bilirim. Ama yinede Allah başka üzüntülerini göstermesin. Öptük sizi

Figen&Mert

Adsız dedi ki...

CANIM BENİM.ÇOK GEÇMİŞ OLSUN.AYAKLANDIK SIRA KAZALAR ARTIYOR.ALLAH BETERİNDEN KORUSUN...UZUN ZAMAN DAN SONRA PC BAŞINA OTURDUM ŞÜKÜR.MİNE 14 AYLIK OLDU AYNI KANKASI BEKİR MERT GİBİ KAZALAR ARD ARDA.ALLAH HEPSİNİ ESİRGESİN.ÇOK ÖPÜYORUM....
SEVGİYLE KALIN. HACER TEYZE NİZ

Adsız dedi ki...

çok geçmiş olsun.Malesef bu düşüp kalkmalar oluyor.Tekrarından korusun Rabbim....Düşe kalka büyüycek denilince bana sinirlerim kabarıyor bi yandan haklılar ya ana yüreği öle demiyor işte...tekrar geçmiş olsun...

Bekir Mert & Metehan dedi ki...

Başak, Neyra, Pınar, Reyhan, pastacirapunsel, Ayşe, figen, Hacer, Yusufn annesi

Hepinize çok teşekkür ederim.
Dediğiniz gibi Allah beterinden saklasın.
Ufak kazalar elbette olacak ama işte anne yüreği dayanmıyor.