13 Mayıs 2008 Salı

CANIM ANNEANNEM SENİ ÇOK SEVİYORUZ

Dün annem beni aradı çok üzgün olduğu belliydi konuşurken sesi titriyordu “anneannen gene bir felç geçirdi” dedi. Bir den öyle dondum kaldım telefonun başında boğazıma bir düğüm oldu konuşamadım annemin dediklerini de tam net hatırlamıyorum o an her şey durmuş gibi geldi bana.

Bugün anneannemi ziyarete gittim durumu çok kötüydü o kadar çok üzülüyorum ki beni görünce bağra bağra ağlamaya başladı. Şimdi evdeyim ama aklım anneannemde kaldı ağlama sesi kulaklarımdan gitmiyor.

Anneannem daha önce yüksek şekerden dolayı sağ tarafına felç vurmuştu yatağa bağımlıydı. Şimdi felç ağzına vurmuş ne yiye biliyor nede konuşa biliyor. Burnundan Dr. Hortum soktu midyesine kadar, şırınga ile besleniyor. Yazarken bile çok kötü oldum gözümüm önüne geliyor o yatakta ki manzarası oooffffff ooooooooooffffffffffff

Bilinci açık konuşamıyor ama herkesi tanıyor. Bir şey sorunca gözlerini kapatıp açıyor anlatım demek istercesine. Felç geçirdiğinden bu yana o kadar çok kilo verdi ki kuru ağaç gibi oldu. Dr. serum takmak için damar bulamıyor.

Şimdi annem ve teyzem başında çok üzülüyorlar ikisi de ellerinden bir şey gelmiyor.

Hiç yorum yok: