29 Mayıs 2008 Perşembe

BABAYI İŞ YERİNDE ZİYARET

Uzun bir zamandır annem yazı yazamıyordu çünkü ben hastaydım. Şimdilerde biraz iyim geçen haftaki gezimizi ancak şimdi yazabiliyoruz.

Bir gün önce dayım bize geldi. Dayım ve annemle birlikte babamın çalıştığı iş yerine ziyaret ettik. Ziyaretimizden birkaç resim

Masanın Üzerine Oturtum heheheheee

Müjdeee Artık desteksiz tek başıma otura biliyorum hehehee. Yalnız oturalı çok oldu ama yazma fırsatını şimdi bula bildi annem. Vay be artık bende büyüdüm

Nasıl Bir Yaramazlık Yapsam

Mamada Çok Lezzetliymiş
Bu kavanoz mamalarda pek lezzetliymiş.

Arabam Nasıl Ama ?
Babam beni alışveriş merkezindeki Play Planet oyun parkına götürdü çok eğlenceliydi.

Salıncak Keyfim

Dönen Salıncak

Dönme dolaba bindim annemi bir görseydiniz nasıl korktu. Durdurun dönme dolamı düşer, kendini öne atar kafasını vuru diye bir panikledi.Tabi bizim dönme dolama binme maceramızda yarıda kalmış oldu.

Oyun parkından çıktıktan sonra babam beni oyuncak mağazasına götürdü ilk arabam adlı oyuncağa baktık ama sonuncusunu da satmışlar neyse sağlık olsun bir daha ki sefere kovuşurum arabama inşallah

Hiç yorum yok: