19 Mayıs 2008 Pazartesi

EV + YÜRÜTEÇ

Evin altındaki dükkanı daireye çeviriyor görümcem eeeeeee haklılarda senelerdir kira veriyorlardı. Kısa zamanda biterde onlar da ev sahibi olurlar inşallah . Tabi bizde boş durmuyoruz ben yemeklerden sorumluyum yemek yapıyorum kaynanamla görümce evin etrafını derleyip topluyorlar malum ustalar bir yandan kırıyor diğer yerden yapıyorlar çok zor iş çok. Evin etrafı hafriyat gibi kaynanamla görümcem ustaların çıkardığı pislikleri temizliyorlar. Evin bahçesini görseniz korkarsınız çimento, demir, tuğla kırıkları her şey var anlayacağınız

Bekir Mert artık yürütecini çok iyi kullanıyor ve evde terör estiriyor. Yürüteç için çok erken bunu biliyorum ama ne yapayım dayısı getirince ben de çok az bindiriyorum. O kadar bile binmesi yeterli ev bir anda karışıyor her bulduğunu yere atıyor yada çekip düşürüyor. Tabi bende peşindeyim Allah muhafaza küçük bir şey bulup ağzına atar veya kafasına bir şey düşürecek diye çok korkuyorum. Mesela dün mamasını hazırladım sehpanın üstüne koydum mutfağa bir girip çıktım birde ne göreyim bizim ufaklık ellerini mamanın içine sokmuş oyun oynuyor iyki de maması sıcak değildi.

Nasıl Ama Yürütecim

Büyümüş müyüm??

Arkadaşlar ben internette gördüm çok güzel ve kullanışlı bir şey. Yürüteçten daha iyi hem bebeklerin daha erken yürümesini sağlıyormuş.




9 - 36 ay arası bebekler içinYürümeye yeni başlayan bebeğiniz, onu yürüteç gibi kullanarak yürümeyi daha kolay öğrenecek. Biraz büyüdüğündeyse, kolayca araba moduna dönüştürülebilen İlk Arabam'la gezintiye çıkacak. Canlı renkleri ve sevimli tasarımıyla bebeğiniz onu çok sevecek!

Oyuncağıyla oynarken elinden aldığınızda çok sinirlenip bağırıyor.

Damaklarım Çok Kaşınıyor

Bebeklerde hiç sevmediğim huylardan bir tanesi saç çekmek. Bekir Mert bunu çok yapıyor saçlarım zaten dökülüyor birde onları çekip koparıyor seni gidi yaramaz çocuk hııııııııı

Şu aralar Bekir Mert hııı maaa hıııı diyor. Ben yeni öğrendiği bir kelime olarak bakıyordum bugün gördüm ki su biberonunu görünce hıııı maaa hıııııı diyor. Birde çok susayınca aynı kelimeyi diyor çok şaşırdım. Bekir Mert çok suyu seviyor ve bol tüketiyor. Artık hııı maaa hıııı

Hiç yorum yok: