11 Mayıs 2008 Pazar

ANNELER GÜNÜ

Annelerin her zaman söyledikleri bir söz vardır “anne olunca anlarsın” bu söz bana çocuk sahibi olmadan önce çok tuhaf geliyordu. “Ne demek istiyordu annem, ben şimdi hiçbir şeyin farkında değil miydim ?? böyle düşünürdüm .

Anne olunca anladım ne demek istediğini. Anneliğin ne kadar kutsal görev olduğunu.

Canım annem sana ne söylesem ne yazsam kelimelere sığdıramayacağımı biliyorum. Şimdi bende anneyim ve annelik duygusunu yaşıyorum. İyki varsın, iyki beni doğurdun, iyki hep bizimlesin benim için her şeye katlanan, her zaman yanımda olan, değeri biçilemeyen dünyanın en güzel annesine

Anneler günün kutlu olsun.

Anne ve anne adaylarının anneler gününü kutlu olsun

ANNELER GÜNÜ

1 yorum:

Bekir Mert & Metehan dedi ki...

12/5/2008 - GÜZEL GÜNLERE
Yazan minisminem
CANIM BENİM SENİNDE ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN.YAVRULARIMIZIN GÜLEN GÖZLERİ BİZİM HER ZAMAN GÜZEL GÜNÜMÜZ...DÜNYADA Kİ EN KUTSAL MESLEĞİN SAHİBİYİZ.NE MUTLU BİZLERE..ALLAH BİZİ EVLATLARIMIZ DAN AYIRMASIN..AMİİİİİİNNNNNN
HACER TEYZE

++++++++++++++++++++++

Allah kimseyi evlatlarından ayırmasın AMİN bir anne ve baba için en acı verici birşey
seninde anneler günün kutlu olsun



12/5/2008 - :))
Yazan AMaNeY
oglusunu Rabbim nazarlardan saklasin, masallah.. Ahhh ne guzel blogun oglusum diyor, sevgi dolu, ici tuhaf oluyor insanin annenin evlada duydugu sevgi olsa gerek hissettigim blogunda....
Sarkida oyle hos geliyorki kulaga...

sevgimle

nice nice anneler gunune oglusunla beraber ins...

++++++++++++++++++++++++

teşekkür ederim yazmış oldugun yorum için çok mutlu ettin beni herşey evlatlarımız için değilmi??

seninde anneler günün kutlu olsun canım.. oğlunu çok öptüm