8 Mayıs 2008 Perşembe

HASTALIK :((((

Bekir Mert biraz rahatsız olduğundan Dr. Götürdüm ağzı pamukçuk olmuştu ben karbonatlı suyla temizliyordum ama geçmedi aksine yaralar oluşmaya başladı birde üstüne grip olduk. Off bu çocukların sorunları hiç bitmez mi ?? Dr. İlaç verdi “karbonatlı suyla temizle ağzını sonra ilacı uygula” dedi şimdi ise biraz daha iyi .


Beni emmiyor kaşık maması yiyemiyordu ağzındaki yaralar dan sebep dün biraz biraz yemeye başladı.


Galiba dişleri de çıkacak bu yakınlarda çıksa da bir rahatlasa çok ağlıyor dayanamıyorum onun ağlamasına .


Benim yirmilik dişlerimde çıkacak herhalde ana - oğul diş çıkarırız artık



He unutmadan Bekir Mert’in bıngıldağı biraz geniş buldu Dr bey Devit-3 vitamin damlasını biraz daha arttırdık.. “bir ay sonra gel gene bakalım bıngıldağına düzelmesse guatrı testi yapalım” dedi.


Bu Doktorlarda her zaman bir kusur bulurlar insanın canını sıkmak için…..


Hiç yorum yok: