31 Mayıs 2008 Cumartesi

HASTALANDIM BEN !!

Bu hastalık ne kötü bir şeymiş ilk defa tanıştım hani büyüklerimiz bir sözü var “Allah düşmanımın başına da vermesin” gerçekten de vermesin (AMİN).


Gözlerimde çok çapaklanma oluyordu, sağ gözümü hiç açamıyordum çapaktan. Dr onun için iki tana damla verdi hemen iğleşti gözlerim.

Gece uyumayıp sabaha kadar ağlıyordum. Annem gaz sancısı olarak düşünüyordu ama gaz sancısı değilmiş dr gidince öğrendi. Bütün problem boğazlarımdan kaynaklanıyormuş. “Üst solunun yolu enfeksiyonu” dedi dr antibiyotik şurup verdi böylece ilk defa antibiyotikle tanışmış oldum. Hiç tavsiye etmem tadı çok kötü annem şurubu bana verirken ne şaklabanlıklar yapıyordu görseydiniz.


Antibiyotik şurubu 1 hafta kullandım hiç iğleşmedim geceleri çok öksürüyordum ara ara ateşim çıkıyordu. Bir gece ateşim 39 oldu annem 1 fitil verdi ılık bir boyna yaptırdı hemen ateşim düştü. Bunun özerine annem gene dr götürdü beni antibiyotiği kesti doktor.

HASTAYIM BEN
Hastalık ne kötü birşeymiş

Hayin doktor amca bana 3 tane iğne verdi onları vurdururken canım çok acıdı. Neyse ki sonuncusunu dün vurdurduk. Bu gün biraz daha iyiyim. Anam hastalık mı ben den uzak olsun.

Not: Doktor amca beni muayene ederken pipime de baktı.(çok ayıp ne istiyorlar benim pipiden bee)
Yapılan sünnetimi hiç beğenmedi biraz daha içerden kesilmesi gerekiyormuş annemle konuşurken duydum 2. bir sünnet ola bilirmişim. Banene ya ben 2. sünneti olmam kız mı yapacaklar beni heyy işşş doktor amca ben sapına kadar erkeğim ona göre sen karıştırıyorsun herhalde. Erkeğim erkekkkk

1 yorum:

Bekir Mert & Metehan dedi ki...

1/6/2008 - çok geçmiş olsun bekir mert
Yazan tuba
ay canım benim bu hastalıklar çok zor oluyor. umarım iğnelerden sonra iileşmişsindir.:)

yasemincim bence bir üroloğa daha göster sünneti. çocuk doktorları çok bilgili olamayabşiliyorlar. bir ürolağa gidip,doktorunun söylediklerinide söyle için rahat etsin.
allah korusun hatalı sünnet ileride bir sürü soruna neden olur. dikkat etmek lazım.
beslenme düzeninizde bence çok ii. bloğumada yazdım zaten yoruma. bende aynı şeyi yapmıştım. çokta memnunum. öyle zorlama yemek saati falan diye.
görüşmek üzere...

++++++++++++++++++++++
teşekkürler tuba
iğnelerden sonra epeyce düzeldi birde şu dişlerini patlatsa daha iyi olucaz :))

bende sünnet meselesi için bir ürolağ dr göstermeyi düşünüyorum. bana göre 2. bir sünnet gereksiz ama tabikide ürolağ doktoru ne derse o oklacak artık..

yemek konusuna gelince yorumunu okudum içim rahatladı bendemi bir tuhaflık var diye düşünmeye başlamışdım artık. düşüncelerini paylaşdıgın için sağol tuba
sevgiyle kalın


2/6/2008 - ayyyyy
Yazan minisminem
çok geçmiş olsun.havalardan kanka cığım bende çok hastayım.akut orta kulak iltahabı olmuşum.annem habire şurup içiriyo.antibiyotkmiymiş neymiş berbat bişe yaaaa.canım çok yanıyo hiç uyuyamıyorum.dişlerimde kabarmış kemirecek birşeyler arıyorum.ama yine de en yakın dostum parmaklarım.......................mine

++++++++++++++++++++++++++

mine arkadaşım çoookk geçmiş olsun en yakın zamanda toparlanıp iyleşirsin inşallah. ben şimdiler de çok iyim... annelerimiz olmasa bizler ne yapardık. hacer teyzemi ve seni çokkk öpdüm



2/6/2008 - canım yaaa
Yazan hacer
yaseminciğim çok geçmiş olsun..çocuklarımıza nazar deyiyor valla.sünnet konusuna çok canım sıkıldı...yavrum benim umarım çabuk ve kolay bir şekilde hallolur.bazen erkek annesi olmadığıma seviniyorum desem yalan olmaz.yüreğim dayanmaz şu sünnete.allah sana da oğluma da kolaylı versin.sizi kocaman öpüyorum.....hacer teyze

++++++++++++++++++++++++++++

sevgili hacer
sünnet konusu benim de kafamı çok karıştırıyor. bekir mert 1,5 aylıken sünnet oldu. çocuk doktoru gene bir sünnet gerekebilir dedi. üroloğ doktoruna göstericem 2. bir sünnete yüregim dayanmaz herhalde.
iyi dileklerin için teşekkürler arkadaşım




2/6/2008 - ...
Yazan benimkuzum
çok geçmiş olsun sevgiler figen

++++++++++++++++++++++++

iyi dileklerin için teşekkürler figen



7/6/2008 - merhaba :(
Yazan acikyesiLLi
ufaklık iyidir şimdi umarım!!!!
iyidir iyiiii!!!
sağlıklı mutlu haftasonları :)

+++++++++++++++++++++++++

çok teşekkür ederim acıkyeşilli
beki mert çok iyi

bu arada kendini çok özletmişdim her zaman beklerim sevgiler


11/6/2008 - :(
Yazan efedenizim
Çok geçmiş olsun arkadaşım. Üzüldüm valla yazdıklarını okuyunca.
hem hemen iyileş hem de sünneti hemen atlat sanırım biz erkeklerin çilesi de bu sünnet oluyor :(
Bu arada blogunun son hali mükemmel olmuş. Annenin ellerine sağlık :)