14 Temmuz 2008 Pazartesi

ŞİŞME HAVUZ DA BANYO

Bekir Mert ilk aylar banyo yapmaktan çok korkuyordu. Şimdi ise sudan çıktımı hemen ağlamaya başlıyor. Bu sefer şişme havuzda banyo keyfi yaptık.
Bizim de tatilimiz evde geçdiği için fırsatları değerlendirmek lazım……







Bekir Mert ..
( yüzüme bakar )

Bekir Mert ..
(gene yüzüme bakar) bende ses yok

Bekir mert ..
neeeeeeeee

Bekir Mert anne
Aaaaaaaaaaaa

Anne
Neeeeeee

Hayır oğlum anne
Neeee annn

Anne
Annaaaaaa

Sabahları uyandı mı aaanneee aaanneeeee diye seslenip uyandırması çok hoşuma gidiyor. Bilinçsizce söylüyor babaaa , deee dee onlar mutlu oluyorlardı. Biraz da ben mutlu olayım değimi?

12 yorum:

Adsız dedi ki...

Sonunda Bekir Mert'i de havuzda gördük :)
Anne mi dedi :) ahhh muhteşem darısı benim başıma...

M.İ.N.İ dedi ki...

ağlayarak uyandırmasından sonra anne diye çağırması acayip güzel oluyor. banyo süper olmuş bu arada

Adsız dedi ki...

bayıldım havuz sefanıza.saatler olsun hayatım.

Adsız dedi ki...

çok ii düşünmüşsün yasemin ya. baya eğleniyor görünüyor mert.:)

Bekir Mert & Metehan dedi ki...

BAŞAK: Biz Her gün balkon da havuz sefası yapıyoruz. telefonun foto çekmediği için bugüne kısmetmiş :))
bilinçsizce anne sözcüğünü söylemesi bile çok güzel bir duygu.

NAZLI: sabah uyandı mı sesini duymazsam ağlama eşliğinde anneeeeeee anneeeeee diyor. o zaman onu ısırasım geliyor çok tatlı oluyor.

HACER: teşekkürler hacer. bu yaramazların her türlü hali güzel..

Bekir Mert & Metehan dedi ki...

TUBA: her gün suyun içindeyiz. çok seviyor suyu onun bu halini görmek beni çok mutlu ediyor..

Adsız dedi ki...

HAVUZ ALDIĞIN İYİ OLMUŞ.ÇOCUKLAR EVDE NE YAPACAĞINI ŞAŞIRIYOR SICAKTAN.
ADA BEY DE SABAHLARI UYANINCA ''ANNEEE'' DİYE BAĞIRIR.BABAMIZ KISKANIR.GEÇEN HAFTALARDA ''BABAAAAA'' DEDİ.BABASININ İÇİ GİTTİ.AMA BU ARALAR YİNE ''ANNEEEE'' DİYOR VE EĞER BABASI KOŞUP ALMAYA GİDERSE ''SEN GİT BEN ANNEMİ ÇAĞIRDIM'' DİYOR..BABAMIZ DA BİRAZ BOZULUYOR TABİ...

Bekir Mert & Metehan dedi ki...

gerçekten evde çok bunalıyoruz sıcaktan çocuklar ne yapsın. iyi oluyor bu havuz evde..

benim yaramaz çok babacıdır. babasını görsün hemen türlü türlü şaklabanlıklar yapar babası onu kucağına alsın diye.
bide babo babooo diyişi var çok komik

Adsız dedi ki...

ÇOK İYİ YAPMIŞSIN CANIM..çOCUKLARA SUYU SEVDİRMEK GEREKİYOR BİR ŞEKİLDE..iKRA DA ÇOK KORKUYORDU AMA ŞİMDİ MAŞALLAH KENDİ ÇIKARIYOR ÜSTÜNÜ "ANNE BICI BICI" DEYİP :)))

Bekir Mert & Metehan dedi ki...

MaşşAllah ikra'ya nazar değmesin.
şimdi bizim oğlanda su kuşu oldu inşAllah ilerde değişmez bu huyu

Adsız dedi ki...

canım yegenim daha bi tatlı olmuş havuzunda zaten ben resmine bile bakmaya doyamıyorum hep özlüyorum bide güzel güzel resimler çekilip yolluyorsunuz bana inat yapıyonuz dimi siz varya siz...:)) bu halde de gelemiyomki.. neyse sağlık olsun

Bekir Mert & Metehan dedi ki...

Canım teyzem benim
bende seni çok seviyorum gelemiyorum diye üzülme yat, dinlen kuzenim doğdu mu yatıp dinlenecek vaktin olmayacak.. heheheeeeee
biz onunla yaramazlıklar yapıcağız.
hele bir doğsun sabırsızlıkla bekliyorum :)

Anne: abla sen evde yat, dinlen, keyfine bak bu sıcaklarda zaten çok fazlada çıkma dışarıya. hastanelere gidim gelmekten perişan oldun.biz geliriz sana üzülme sakın..
bizde çok ama çok seviyoruz seniii
kocaman öpüldün mucukk