4 Temmuz 2008 Cuma

İLK DİŞLERİM...

Daha düne kadar dişlerim yokken bu gün ise tam 2 tane dişim var..
Annem mama yedirirken fark etti. O kadar çok sevdim ki ben bu dişleri, mama yerken kaşık ağzıma geldi mi üst damağımla dişlerimin arasında sıkıştırıp bırakmıyorum.. heheheheheeee
Annem kaşığı ağzımdan alınca hemen ağlamaya başlıyorum.


Bu arada annemin yirmilik dişlerinden biri de çıkmaya başlamış.
Kocaman kadın daha yeni diş çıkarıyor . Beni kıskandı herhalde 2 tane diş çıkardım ya eeeeeee kıskanılacak adamım doğrusu bütün kızlar peşimde. :))))))

Ben oturmayı pek sevmiyorum doğrusu kendimi hemen geriye atıyorum. Annemde genelde beni yatak odasında ki yatağına oturtur, oyuncaklarımı da verir yanıma orda oynarım. Gene beni yatağının ortasına oturmuş bir vaziyette bırakıp evin işlerini yapıyordu, tabi arada da sık sık gözlüyor beni ne yapıyorum diye..

Bende anneme bir sürpriz yapayım dedim.. Annem odaya gelir
beni yerde oturmuş bir vaziyette görünce -“aaaaaaaaaaaaaa !!!! “ diye bir çığlık atar.
Şaşkınlık içinde –“sen nasıl yere indin? düştün mü? Ben nasıl farketmedim ? “ diye sorular sorup düşünmeye başlar. Hehehe
Hal bükü ben kendim yere inmiştim.

Beni gene yatağa koyum, uzaktan seslenmeye başladı. Bende yavaş yavaş yatağın kenarına gelip aşağıya indim hiç kimseden destek almadan..

Annem çok sevindi ..

Artık bende koltuk kenarları ve yataklardan inebiliyorum :))))))

9 yorum:

Adsız dedi ki...

canım benim ya dişlerin hayırlı olsun peşi gelenden olsun.annemize de geçmiş olsun çok zordur o yirmilik ler bir türlü çıkmak bilmezler allah yardımcısı olsun.canım benim ya sen çok hızlı çıktın maşallah yataktan inmeler felan.annen iğne ipliğe dönmüştür herhalde.allah hepinizi esirgesin

Bekir Mert & Metehan dedi ki...

teşekkürler hacer teyze
bu dişleri ben çok sevdim geçen annemin elini dişledim heheee
büyüdüm ben koca adam oldum doğrusu yatakdan da iniyorum:}
darısı mine nin başına

Anne Yasemin:
hiç sorma hacer damaklarım biraz sızlıyor. ne kötü bir şey diş çıkarmak
oğlumu daha iyi anlıyorum bu konuda :)))))
kilo demişken
5 kilocuk fazlam var ee zaman içinde veririm artık değilmi
60 kilodayımmm.........

M.İ.N.İ dedi ki...

diş sorununuz bitti demek çok sevindim. çok dikkatedin bekir merte artık herşeyi yapabilir..

Bekir Mert & Metehan dedi ki...

gerçekden bundan sonra çok dikkat etmek gerekli
heran her şeye hazırlıklı olmak lazımm..

Adsız dedi ki...

aferin sana bekir mert.maşallah diyorum.dişlerin de hayırlı olsun.onlara iyi bak.süt dişlerin diye ihmal etme sakın...

Adsız dedi ki...

Ohhh sizde sorunsuz çıkardınız dişlerinizi çok güzel :)
Darısı üst dişlerin başına diyelim.
Yataktan inmeye başladın demek Bekir Mert'cim. Sana yaramazlık turlarında annene takip turlarında kolay gelsin diyelim o zaman :)

benimkuzum dedi ki...

hayırlı olsun incileri :)
öpüyoruz bekir mert'i sevgiler figen

Adsız dedi ki...

öyle yatakdan falan inmeye başladıysan anneni bugünden sonra zor günler bekliyor sen şimdi tek başına birşeyler yapmanın mutluluğuyla yerinde durmaz muzurluk yaparsın :)kocaman öpüyoruz seni

Bekir Mert & Metehan dedi ki...

TONTİSADA: iyi dilekleriniz için teşekkür ederiz. süt dişlerimi de ihmal etmiyeceğim :)))

BAŞAK: İnşAllah üst dişleri de sorunsuz çıkarır bizim yaramazlar.
artık yüksek yerlere koymuyorum çok tehlikeli oldu.
darısı başına diyeceğim yaramazlık konusunda ama 2 canlısın kıyamam ben sana :}

FİGEN: Teşekkürler iyi dilekleriniz için

ZEYNEP: Yaramazlık konusunda çok usta oldu bizim ufaklık ama olsun araştırmadan dağıtmadan nasıl öğrenebilirler değil mi?
o da lazım