10 Kasım 2008 Pazartesi

Hastane Ziyareti

Bugün hastaneye Başak’ı ziyarete gittim. Başak ve Nehir’in durumu çok iyi yalnız Nehir bebek erken geldiğinden küvezde biraz daha tutulacak gibi görünüyor.

Bugün ilk defa bebeğini emzirdiği için çok mutluydu. En yakın zamanda hastaneden bebeğini de alıp ailene dönersin inşallah.

Annesi de yanında refakatçi olarak durduğundan bu manayla hepsiyle tanışmış oldum.

Nehir bebeğin hastane şekerleri. Hatıra olarak sakladım bile. Kağıdın üstünde yazan notta: "İşte geldi Nehir’imiz. 4 kişilik oldu ailemiz. Mutluluğumuzu paylaştığınız için, çok çok teşekkür ederiz" yazıyordu. Bu mutluluğu sadece ben değil bütün blogcu ailesi olarak yaşadık.

Başak: sempatik, güler yüzlü, sevecen bir anne ona 2 meleğiyle uzun bir ömür diliyorum.

6 yorum:

M.İ.N.İ dedi ki...

valla bravo sana isteyipte yapamadığımı yapmışsın başak nasıl sevinmiştir tahmin ediyorum inşallah çabucak çıkar kuvözden nehircik

Bekir Mert & Metehan dedi ki...

Kocaman bir (AMİN)
Evet iknur çok mutlu oldu, bizde onu gördüğümüz için mutlu olduk.
Keşke nehir bebeğide göre bilseydik....

Adsız dedi ki...

yasemin başak blogcudan arkadaşmı?ilkkezmi tanışıyorsunuz?

allah hayırlı evlat etsin inş.hemen toparlar inş sağlıkla büyür :)

Bekir Mert & Metehan dedi ki...

AMİN.

Evet Reyhan ilk defa tanıştım.
Denize ve Nehire aşık adlı bir blogcusu var.

Adsız dedi ki...

Canım benim ya, öyle mutlu ettin ki beni Yasemin'cim. İyi ki varsın, kalbinden geçen tüm dileklerin gerçek olsun arkadaşım :)

Bekir Mert & Metehan dedi ki...

Sizlerde iyki varsınız.
Amin