8 Kasım 2008 Cumartesi

DOĞUN GÜNÜ

Oğlumun doğun günü konusunu çok geciktirdim biliyorum ama ancak sinirlerim yatıştı. Aslında aile içinde küçük bir kutlama yapmayı düşünüyordum. Hiç bir şey istediğim gibi olmadı………
Pasta kesildi, ikramlar yapıldı, muhabbet, sohbet edildi. eeeeeeeeee
Hani “iyki doğdun Bekir Mert” denilmedi, resim çekilmedi. Böyle kutlamamı olur ya. ………………………………..

Neyse konuşulacak çok şey var aslında içimde kalsın yazamıyorum……….


4 Kasım 2007 oğlumun dünyaya gözlerini açtığı gün çabuk geçti zaman hiç anlamadım.
Doğum sancı odasında dakikalar sonra seni elime alacağım için sabırsızlıkla bekliyordum. Hemşire birazdan seni doğumhaneye alacağız diyince bende babanı aradım “hayatım şimdi doğuma giriyorum ben seni sonra ararım” dedim

O heyecanla telefonu da yanımda götürmüşüm J)))))))))

Doğum gerçekleşince telefonun yanımda olduğunu fark ettim. Hemşirelerden önce müjdeli haberi babana ben vermiştim. “Aşkım oğlumuz sağlıklı bir şekilde doğdu. Hiç özenme sana benzemiyor” demiştim.

Sanki bunlar bir yıl önce yaşanmamış gibi ………..

İYKİ DOĞDUN, İYKİ BİZİM OĞLUMUZSUN BABAN VE BEN SENİ ÇOK SEVİYORUZZZZ

CANIM OĞLUM BENİM..

2 yorum:

M.İ.N.İ dedi ki...

neden böyle oldu bilmiyorum ama üzülme seneye istediğin gibi kutlarsın inşallah.Belki o zaman sadece arkadaşları olur cıvıl cıvıl kutlarsınız:(

Bekir Mert & Metehan dedi ki...

İnşallah seneye artık diyorum kendimi öyle teselli ediyorum...
:D