8 Kasım 2008 Cumartesi

Balık Tumaya Gittik Havamızı ..........

Merhaba arkadaşlar artık benim böyle gel gitlerime alışmışsınızdır. Açıkçası ayran gönüllüyümdür bir şeye başlarım biraz bunaldım mı ara verir yada bırakırım buda benim hiç sevmediğim bir huyumdur.

Neyse diyelim hemen konumuza dönelim.
Şu aralar havalarda güzel malum bizde eşimle bir değişiklik yapıp balığa çıkmaya karar verdik.
Eşimin işyerinden arkadaşı olan Yunus Emre ve nişanlısı Arzu da bizlerle balık tutmaya geldiler. Maalesef Bekir mert bize eşlik etmedi.

Sabah erkenden yola çıktık Üsküdar sahilinde arkadaşlarla buluşum güzel bir kahvaltı yaparak sohbet ettik.
Oradan da sahile geçim balık tutma macerasına başlamış olduk.

Tabi hayatında hiç balık tutmayan ben, oltayı düzgün tutmasını bile beceremedim diye bilirim.




Üsküdar sahilde çok akıntılıydı bir çok misina koptu yada yosunlara takılınca mekanı değiştirmeye karar verdik. Askeriye kulesinin oraya gitip balık tutmaya oradan devam ettik. Bir çok kişi vardı balık tutan bizse havamızı altık diye bilirim.

Bir süre balık tutma çabalarımız el vermeyince, saatte baya geçince öğlen yemeğini yemek için Çengelköy çınaraltı’na gittik. En azından bir tane tuta bilseydin havam olurdu oda olmadı. Waayy




Öğlen yemeklerimizi yedikten sonra. Yunus çok güzel fal bakıyor bunu da öğrenmiş olduk. Hani derler ya “fala inanma falsızda kalma” bizde öyle yaptık.
Falımda çok güzel şeyler çıktı. Bekir mert için söylemiş olduğu şeyler beni çok mutlu etti.

Güzel bir gün geçirdik . Arzu ve Yunus Emre’ye çok teşekkür ederim.

Geçmiş bir konu olmasına rahmen ben yazmak istedim.

Hiç yorum yok: