13 Kasım 2008 Perşembe

Arı Sokması

Bekir Mert’i babaannesinin yanına bırakmıştım bende evde işlerimi yapıyordum. Eşim izinliydi “-yasemin bir gel diye seslenince” bende kayınvalidemin dairesine geçtim. Birde ne göreyim bizim oğlanın elini arı sokmuş.

Eve küçük bir arı girmiş kaynanam fark etmemiş ama Bekir Mert’in gözünden kaçar mı ?

Yerde gezinen arıyı eline alıp, zannedersem yeme girişimlerinde bulunacaktı. Küçük arı buna fırsat vermeden parmağını soktu.
Elini sallayıp çığlık atınca oğlum annem yanına gelip, arıyı da görünce yerde hemen anlamış soktuğunu.


Arı sokmasına alerjisi olan kişilerde ölüm olayları da görüldüğünden ben çok korktum ama neyse ki parmağında hafif bir şişlik oldu.

Bekir Mert arıyı ağzına attığı sırada ya dilini soksaydı. Allah beterinden korusun yavrularımızı. (AMİN)

7 yorum:

Adsız dedi ki...

çok geçmiş olsun canım.Allah korumuş gerçekten..

Bekir Mert & Metehan dedi ki...

Teşekkürler
O an için çok korkmuştum neyse ki bir şey olmadı.

M.İ.N.İ dedi ki...

arı sokmasının tek tedavi yöntemi çamurdur.Hemen bi toprakla su karıştırılıp oraya srülmeli.
Tabi inşallah bir daha olmaz ama aklında olsun canımcım

çok geçmiş olsun bekirciğe

Bekir Mert & Metehan dedi ki...

Daha önce çamur dan tedavi edildiğini duymamıştım çok ilgin.
Bu bilgi için teşekkür ederim. Aklımda bulunacak devamlı.

Adsız dedi ki...

hayallahım yaa buçocuklar belayı mıknatıs gibi çekiyorlar.çok geçmiş olsun.:((

biolog77

Bekir Mert & Metehan dedi ki...

Gerçekten mıknatıs bu çocuklar hemen belaya bulaşıyorlar.

Denize ve Nehire aşık dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun verilmiş sadakanız varmış. Off biz nasıl koruyacağız bu muzur çocukaları...