19 Haziran 2008 Perşembe

Güle Güle Blogcu.......

Merhaba Blogspot
Blogcu arkadaşlarım gibi yaşımış olduğum bazı problemlerden dolayı blogspota geçtim. Blogcumun kontrol paneli açıyorum bir müddet sonra kendiliğinden kapanıp hata veriyor.
Yazılarımın çoğunu henüz taşıyamadım. Blogcuda ki problem düzeler düzelmez yazılarım hepsini en yakın zamanda taşıyacağım.
Tabi siz değerli arkadaşlarımın yazmış olduğu yorumlar benim için önem ifade ettiğinden onları da blogspot a taşıyacağım.

Bu arada unutmadan eski resimlerimizin üzerinde de blogcudan kalma adreslerimiz duruyor onları silemeyeceğim için idare edersiniz artık...............

Yeni blogcumu nasıl buldunuz ????

2 yorum:

Gelin Ayşe dedi ki...

Merhaba canıııım..
Ohhh çok iyi bir karar vermissin. Hayırlı olsun diyorum. Burası daha iyi :))
Blogun güzel olmuş, digerinden daha çok begendim :)

Bekir Mert & Metehan dedi ki...

Teşekkürler Ayşe gelin
ziyaretin için
blogcum gerçekden çok hoş ama öbür blogcuma ben çok emek vermişdim
:(((((((
onun için öbür blogcu benim için daha çok önem taşıyordu :)