20 Haziran 2008 Cuma

GENE HASTALANDIM BEN !!

Bekir mert bu aralar bizi çok korkutuyor. Koca kışı atlattı Bekir Mert hiç hastalanmadı yaz başladı hastalıklarda başladı.

Gece saat 02:00 de ağlaması özeri kalktım yatak dan canım oğlum benim öyle ateşlenmiş ki yanıyor. Derece ile rektal ateşine batkımda birde ne göreyim 40 derece hemen babası ile ılık bir duş yaptırdık artından 1 fitil ve ağızdan şurup verdim. Tabi bu arada 5 dk bir ateşini ölçüyorum. 15 dk sonra ateşi 39 derece olunca biraz olsun rahatladık. Sabaha kadar başında bekledim saat 05:00 de hiç ateşi kalmadı. Öyle sevindim ki ateşi düşünce çok korkmuştum havale geçirecek diye tabi bu sevincim sabaha kadar süre bildi….

Sabah gene ateşini ölçünce 39 derece çıktı. Bu sefer doğru hastaneye gittik hiç vakit kaybetmeden. Acilde ateşini düşürdü hemşireler dr boğazlarından enfeksiyon almış dedi.
Daha önce de ateşlenmişti boğaz enfeksiyonu geçiriyordu o zamanda ….

Dr bu sefer 6 tane iğne verdi sabah akşam 1 tane iğne vurulacak benim canım oğluma. 4 saatte bir değişmeli olarak fitil ve ateş düşürücü şurup vericem iğneler bitince doktora kontürelimiz var.

Kontürele gittiğimizde inşallah bu sefer iğleşmiş olarak doktorun karşısına çıkacaz.


NOT: Şimdi ateşini ölçdüm 39,2 derece dr gidiyoruz .. oooffff offfffffffff

Hiç yorum yok: