21 Haziran 2008 Cumartesi

BU GÜN KÖTÜ BAŞLADIK GÜNE..

Bu gün kötü başladık güne gece ateşlendi oğlum. Ateşini düşürdüm sabah yine ateşini ölçtüm 39,1 dereceydi ne oluyor bu çocuğa onu öyle gördükçe için yanıyor. Bir de gözümün içine baka baka ağlaması kahrediyor yeter artık düzelsin. Gülücük ve kahkahalarını özledin oğlumun.

Bugün iğne olmaya hastaneye gittik. Akşama gene gidicek iğneye. İğne vurulduktan sonra ağlayınca ben de kayınvalidemin Bekir Mert için söylediği sözle vardı onu söyledim. Ağlamayı kesip biraz da olsa yüzüme gülümsedi benim canım oğlum.



Gene Hastayım ben

El çırpar El çırpar
Bizim Bekir El çırpar


Komşunun kızına da göz kırpar

Göz kırpar…….






Acildeki hemşirelerde “Bekir sen şimdi den göz mü kırpmaya başladın komşuların
Kızlarına” diyip gülüştüler kendi aralarında…..

Hadi oğlum yen artık şu hastalığı senin eski hallerini özledik
Seni Çok Seviyoruzzz

4 yorum:

Adsız dedi ki...

selam dostum. ben alp. biz de blogspota taşındık. adresim:
www.alpguven.blogspot.com

Bekir Mert & Metehan dedi ki...

oooo dostum çok sevindim taşınmanıza hemen yeni adresinizi ekliyorum :)))))))))

lilith dedi ki...

:) bu nedir ya herkes taşınmış blgspottaki adresimizi aktif yapayım en iisi. ilk açtığım blog blogspottaydı benimde.:)
hayırlı olsun.

Bekir Mert & Metehan dedi ki...

ne güzel olur sende blogspotda ki adresine taşınnnnn :):))))