24 Haziran 2008 Salı

DOKTOR KONTÜROLÜ + YARAMAZLIK

Bu gün gene hastaneye gittik kontrolümüz vardı. Neyse ki iğnelerimiz bitti. Bu sabah
gene biraz ateşimiz vardı, dr antibiyotik şurup verdi 5 gün kullanıcaz.

Şu son 2 aydır hiç kilo almadık.... doktorumuz ;
"- artık hareketlenmeleri çok oldugu için kilo alımı eskisi gibi olmaz.Şuan ki kilosu çok iyi fazla da kilolu olması iyi değil" dedi.
Ne biliyim kilo almayınca acaba ben aç mı bırakıyorum? diye bir düşünce içime oturuyor .
Bu arada Kilomuz 10,100 (gram) Boyumuz 75 cm erkek bebeklerde 9. ayın en üs seviyesindeyiz.

Bu günlerde çok iyiyiz, neşemiz ve yaramazlığımız üstümüzde. Yeni bir huy edindi bizim küçük yaramaz ellerinden tutum bütün evi gezecek. Sabahtan akşama kadar evin içinde dolaşıyoruz hiç de yorulmuyor, bende derman kalmadı dolaşmaktan.
Oturtuyorum Bekir Mert’i hemen kendini geri atıp yatar pozisyonu alıyor ve ayaklarını tüm gücüyle yere vurup, ağzı çıktığı kadar bağıra - bağıra ağlamaya başlıyor. Ne yapıp, ne edip dediğini bize yaptırıyor , ileride ne olur bilemem artık…


Yaramazım ben heheee

Bu sabah kahvaltı sofrasını kurcam durmuyor evde gezecek. Babayı uyandırdık o gezdirdi ben sofrayı kurdum. Şimdi sofraya oturulacak durmuyor, ağzı çıktığı kadar bağırıp ağlıyor. (eeeeee biz ne yapı caz şimdi )?
Eşim yedi yemeğini ben gezdirdim.
Çok komiktik ama görmeniz lazımdı.. (hehehehehehehee)
Şimdiden Bekir mert yaramazlık peşinde birde yürümeye başlarsa eyvahh ki eyvah !!!!!


Canım oğlum ne yaparsan yap annem ve baban seni çok ama çok seviyor bunu bil yeter.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

BEKİR MERT E ÇOK GEÇMİŞ OLSUN.eN KISA ZAMNDA KENDİNİ TOPARLAR UMARIM.yENİ YERİNİZ DE HAYIRLI OLSUN.bİZ DE TAŞINDIK.BEKLERİZ...

http://yasamladans.blogspot.com

Bekir Mert & Metehan dedi ki...

yavaş yavaş toparlanıyor... tabi yaramazlık son sürat devam ediyor..

iyi dilekleriniz için teşekkürler
yeni blogcunuzda hayırlı olsun :))

KelebekGibi dedi ki...

COk gecmis olsun, iyi olmasina sevindim oglunun simdi. Demek artik sizi rahat birakmiyor yemek yerken falan:) Yürüyünce tahmin ettigin gibi dahada bir baska olacak, arastirmaci gazeteci gibi dolasacak kiyi bucak evde:D
Sevgiler

Bekir Mert & Metehan dedi ki...

doğru diyorsun kelebek.. yürümeye başladılar mı tam araştırmacı gazeteci gibi ortalıhı karıştıracak bu yaramaz..
neyse karıştırsın da kendine zarar vermesinler öyle değil mi ??