9 Eylül 2008 Salı

Kuzene Hazırlık

Annem benden vakit bulup ancak yazısını yazabildi. Geçtiğimiz Cuma dayımın ehliyetini almak için Ümraniye’ye gittik. Ehliyet bahane aslında mağazaları söyle bir dolaşalım dedik.

Doğacak olan kuzenime birkaç parça bir şey aldı anneannem.
Bu sayede biraz temiz hava alıp, insan içine karışmış oldum. Hep evde sıkıldım doğrusu, sonra annemde gelmiş buraya benim yaramazlıklarımı yazıyor. Yaramazlık yaparım tabi evde bunalıyorum arada sokaha çıkarıyor beni babaannem sağ olsun. O da olmasa ne yapardım acaba.
Kuzenimin doğmasına sayılı günler kaldı . Bir doğsa Allah’ın izni ile, ben ona yaramazlığın kurallarını öğretirim nede olsa oda erkek..

Ümraniye’yi gezerken ben çok acıktım. Bunun üzerine simit sarayına girdik malum herkes oruçlu olduğu için sadece ben karnımı doyurdum

















Annem kuzenime 2 top kendinden desenli örgü ipi aldı. Hırkamı örsem acaba, süveter mi örsem diye düşünüyor?? Annem karar verip de örene kadar kuzenimin askerlik yaşı gelir kesin.

Aşağıda gördüğünüz uzun kolu hırkayı annem tam 2 ayda, bana ördü. Kolları kısaymış yine söküp yeniden örecekmiş muuhaahahaaaa


6 yorum:

Adsız dedi ki...

kuzenin inş sağlıkla aramıza katılır ve yeni cicilerini güle güle giyer.

bu arada bende ümraniyede oturuyorum.bilseydim gelirdim:)) gerçişimdi yazlıkdayım ama pazar günü kısmetse evime geçicem.bir ara ümraniye buluşması yapalım nedersin:))


Not:yaa birde şu doğrulama kod olayını yönetim panelindne kaldırımısn.hermesajda bu harfleri yazmak çok sıkıcı:((
biolog77=cennetkokuluyusufemrem

Bekir Mert & Metehan dedi ki...

Ramazan ayından sonra bir buluşma düzenleyelim çok güzel olur Reyhan.
hem Ümraniye bana o kadarda uzak değil.

msn: yasemin_celep1@hotmail.com

Adsız dedi ki...

olur yasemin yer ve mekanı tayin edelim ben seve seve gelirm.:))

Bekir Mert & Metehan dedi ki...

tamam bana da uyar buluşma gününü sabırsızlıkla bekliyorum :)

Adsız dedi ki...

KARDESLIGIN DOGDUGU, SEVGILERIN BIRLESTIGI, BELKI DURGUN, BELKI YORGUN, YINE DE MUTLU, YINE DE UMUTLU, YINE DE SEVGI DOLU NICE BAYRAMLARA...

Bekir Mert & Metehan dedi ki...

Sanada iyi bayramlar :)