4 Eylül 2008 Perşembe

Hayırrr!.. Bekir Mert

Oğlum iyice hareketlendiği için artık hızına yetişemez oldum. Bu sabah saat 6:00 da benim nöbetim başlamış oldu. Malum gece sahura kalkıyorum birde Bekir mert’in uyanma seanslarına. Sabahları çok yorgun oluyorum.

Bekir Mert’i alıp oturma odasına geçtik. O kadar halsizdim ki koltuk da 5dk uyuya kaldım. Uyandığımda gördüğüm manzara beni şok etti. Hiç hoşuma gitmese de eşim sigara kullanıyor.
Ramazan olduğu için sigara paketini evde bırakıyor.
Oğlum sehpanın üstünde duran sigara paketini almış içini açıp, sigaraları kırıp her yere dağıtmış. Koltuğun yastıkları yerlerde, sehpanın üzerindeki örtüler yerde, kitaplıktaki kitaplar bütün eve dağıtılmış , kitapların bazılarının sayfaları koparılıp kemirilmiş.
Mutfaktaki çekmeceler açıp, içindekileri etrafa saçmış. Cd poşetini alıp, cdleri etrafa saçmış.
Evet inanmayacaksınız ama bunlar 5dk oldu.

Anne bak burda birşey buldum.

Neyse evi biraz toparladıktan sonra Bekir Mert’e sabah kahvaltısı hazırladım.
Kahvaltımız:
Suda haşlanmış yumurta ve ceviz
Bir kasede bebek ekmeyi çok az çay, peynir, tatlanması için pekmez.

Bunları yedirirken eliyle kaseyi bir vurdu, olduğu gibi bütün hepsini üzerine döktü.
Sadece bunla kalsa iyi…………
Oyuncaklarını yere döktüm, oğluşum oyuncaklarıyla oynarken bende camları siliyordum. Kaşla göz arası sen gel su dolu kovayı evin içine devir. Oooooooooooffffffffffff
O an Bekir mert’i görmeniz lazımdı. Kovayı evin içine devirince sevinç çığlıkları atıyordu.

Nasıl bir yaramazlık yapsam acaba?

Durun bitmedi dahası da var. Bilgisayarın Cd-R düğmesini öğrenmiş onu açıp kapatıyor. Bende işaret parmağımı sallayıp hayır Bekir mert, cızzz elleme demekten yoruldum. Gene kaşla göz arası bilgisayarın yanına gitmiş. Gümmmm diye içerden ses gelince bende mutfaktaydım hemen koştum, bilgisayarın kasasını çekip yere düşürmüş Allahdan üzerine düşürmemişti. O anki korku bana yetti zaten, bilgisayar kasasını kenarı az çatladı.
Böyle bir duruma ne denir?
Cana geleceğine mala gelsin..

Yaramaz oğlum sürünerek bu kadar iş beceriyor, birde yürümeye başlayınca ne olacak ?
Unutmadan bugün tam 10 aylık oldu. Eeee artık büyüyor bir yaşına fazla bir zaman kalmadı.

9 yorum:

Adsız dedi ki...

Ne diim Allah kolaylık versin...
Bekirmertcim biraz sakin ol da annişinde işlerini halletsin sonrasında zaten hep birliktesin.
Malesef bizimde uykularımız berbat sırf sütten kestim ki uyku ve yemesi düzelir die ama malesef aynı menüye devam ediyo oğliş.Artı uykularda tam komalık.daha bu ne kadar sürer yada ben bunun düzelceği günleri görcemmi die düşünmeye başlıycam nerdeyse.Annelerin işi zor boşamı cennet anaların ayagının altında işte.Anlaşılan bekirmertde yusufu aratmıyo...Hepimize kolay gele...

Happy Mixy dedi ki...

hatırlıyorumda canitoda böyleydi...o günler meğer ne güzelmiş diyorum ve fazla konuşmiim ben diyorum.anla artık gerisini :))

Adsız dedi ki...

evet yürümeye başlayınca herşey daha fena oluyor.ama bence 2 yaşından sonra daha rahatlıyorsun.yani bizde öyle oldu.ama bu zaman zarfında ne yapacağını bilmen lazım.bu yüzden benim aldığım bazı kitaplar sana lazım olabilir.bence bir an önce alıp okumalısın,kızmadan nasıl eğitim verebileciğini anlatıyor.tabi kızmadan sinirlenmeden bu işler olmuyor ama yaramazlıkları bebek açısından en az zararla atlatma yolları diyelim.bizim sitede kitaplar bölümünde bulabilirsin.kitabın ismi aklıma gelmedi.
bu arada aklıma gelmişken birşey söylemek istiyorum.kahvaltıda verdiğin çaya hiç alıştırmasaydın keşke.çay vücuttaki demirin emilimini azaltıyor ve demir bebeklerimiz için çok önemli,özellikle zekası için.şimdiden çaya alışırsa ilerde engellemen zor olur.domates rendesi suyuyla,ya da meyve suyuyla hazırlayabilirsin kahvaltılarını.yine de internette araştır istersen ya da doktoruna sor istersen.

Bekir Mert & Metehan dedi ki...

Bende gece uykusu düzelir diye sütten kestim. Geceleri uyandı mı sadece su veriyorum. ilk zamanlar zor olsada şimdilerde düzelmeye başladı gibi.
3 gündür sabah 6:00 da kalkıyor. gece 1 kere kalkıp suyunu içtiğinde hemen uyuyor . MaşAllah diyeyim de nazar değmesin oğluşuma.

inşAllah Yusuf’ta bir an önce düzelirde sende rahat edersin :)

Bekir Mert & Metehan dedi ki...

PINAR: Bekir mert ilk olarak yatağında ayakta bulmuştum. Benim tepkim aaaaaaaaa sen nasıl ayağa kalktın olmuştu. Hemen canito aklıma geldi. Eski yazılarınızı okumuştum.

Daha sık görürüz inşAllah sizi burada. Özletiyorsunuz kendinizi…

Bekir Mert & Metehan dedi ki...

BÜŞRA: Çocuğunuzla işbirliği yapabilme, Çocuğunuza sınır koymayın adlı kitapların isimlerini aldım. En yakın zamanda temin edeceğim bu kitapları..

Sabah kahvaltısında çayı pek fazla vermiyorum. Çayı da öyle çok fazla sevmiyor oğlum. Düşüncelerini paylaştığın için teşekkürler..

Adsız dedi ki...

heheheheheheheheheheheh
yahu bekir mert hahikaten potansiyel bi tehlike haline dönüşmüşsün =)gün içerisinde bu kadar büyük yaramazlılar fazla ara ara yap ki göze batmasın yada sanada bi sevgilim ne bulsak onunla ilgilenir anneni rahat bırakırsın:)))

Adsız dedi ki...

bekirmert arada bir soluk alda annecinde dinlensin. ahh ahh nedir bu tatlişkolardan çektiğimiz:))

buarada maşallah erkenden yürümeyede başlamış.gözün aydınmı diyeyim yoksa yandın amanmı:))

biolog77=yusufemrem

Bekir Mert & Metehan dedi ki...

Zeynep: Zeynepçiğim aslında benim gözüm sendeydi de sen beni başka adamlarla aldattın bunun üzerine bende bütün hıncımı annemden çıkardım yaaaa
tek taraflı ilişki ne kadarda zormuş şimdi bütün dünyaya duyuruyorum sevgimi ama nafile, üzücü olsada söylüyorum …
aşkımı kalbime gömüyorum :)))))))))