13 Şubat 2009 Cuma

I Love Your Blog ödülleri..


“Minik Yaprağın Günlüğü” İpek bizi ödüllendirdi. Hem çok şaşırdım, bir o kadar da sevindim. Bizi öyle mutlu ettiniz ki çok teşekkür ederiz..

Oyunun Kurallar:
1.Seni ödüllendiren blog yazarının linkini vermek,
2. Bu ödülü başka 7 blog sahibine linklerini vererek göndermek,
3. Seçilen blog yazarlarını durumdan haberdar etmek.

Listemiz.

1-“Denize ve Nehire Aşık “ Başak

2-“Nazlı Meleğim” İlknur

3-“Canım Kızım Melis” Selvi

4-“Evimizin Neşesi Mert” Figen

5-“Ertu’nun Günlüğü” Tuba

6-“Yusuf’un Alemi” Fatma

7-“<(^_^)> Biolog77 <(^_^)>” Reyhan

Şimdi sıra... Seçilen arkadaşlara durumu haber vermeye geldi..

7 yorum:

Adsız dedi ki...

teşekkürler canım ödülün için...çok sevindik bir o kadar da şaşırdık akşam akşam....sevgiler...

Mert'im dedi ki...

canımcım teşekkür ederim ödül için ben daha kimseye dağıtamadım. Ama olumun adaşı Bekir Mert ilk sırada.

Öptüm.

Adsız dedi ki...

yasemincim teşekkür ederim bu manevi hediye için.yeniden yazmaya başlamanada ayrıca bir sevindim:)) Ama bu sefer biz oğluşun blogunu kapadık:))

Denize ve Nehire aşık dedi ki...

Hem teşekkür eder hem biz de sizi ödüllendirdiğimizi bildiririz :)

lilith dedi ki...

yasemincim çok teşekkür ederim. bu 2.ödülümüz oldu.:)) blogcuda sorun vardı. oraya ekleyememiştim. blogspota eklemiştim bende.:))

aynen ödülü bizde size yolluyoruz..

not:geçen ay bloğunda yazılar yoktu. yazmayı bıraktığınızı düşündüğümden uğramamıştım bloğunuza.:( mola verdin sanırım. ayrıca bendeki msn adresinden tuhaf tuzak site linkleri geliyor. o adresin hacklendimi?
ve son olarak diyeti ne yaptın?:)

Bekir Mert & Metehan dedi ki...

Reyhan: Oğlunun blogunu kapattığını duyunca çok üzülmüştüm. Herhalde bir nedeni vardır..

ekrem ay dedi ki...

yigenimi cok özledim hepinizi cok özledim nasılsınız iyisinizdir işallah herkeze benden selam abla mekir yerime öp :)