24 Haziran 2011 Cuma

Geçmişe dair kısa kısa..





Uzun zaman oldu blogcumu çok özledim.. En son erkek kardeşimin askere yolcu etmiştik .. 2 sene olmuş ben niçin blogcudan bu kadar ayrı kaldım? Hayla ona bile inanamıyorum.


Konular çok birikti kısa kısa anlatacağım.


Kardeşim askerliği bitirdi. Askerde küçük bir kaza geçirdi. L Dizinde menüsküs yırtılması oldu 2 kere ameliyat oldu ama şimdi iyi. Allahın izniyle sağ sağlım eve geri döndü.




Hamile olduğumu paylaşmıştım. Benim küçük yaramaz nerdeyse 2 yaşına girecek ben daha yeni onunla ilgili bilgiler veriyorum. 10/10/2009 tarihinde sağlıklı sıhhatli canım oğlum Mehehan’ı kucağıma aldım. Bekir mert gibi çok problem çıkarmadı bebeklik döneminde. Bebeklik dönemi diyorum çünkü onu bebek gibi görmüyorum. Karşımda sanki büyümüş küçülmüş bir adam var Maşallah. Metehan 2 aylıkken sünnet oldu. Yürüyor, benimle çok güzel konuşuyor, derdini ifade edebiliyor. Resimlerini de görüyorsunuz şu anda çok şeker…




Bekir mert de çok şeker. Büyüdü ağabey oldu. Kardeşini çok seviyor onu herkesten kıskanıyor. J Pek sevdirmiyor anlayacağınız. Biraz seviyor eee ağabeydir arada dövüyor. Olacak artık o kadar öyle değimli.. Neyse ben değil resimler konuşsun artık..

















Metehan hastanede çekilmiş ilk fotoğrafı







Çocuklarım benim hayat kaynadığım. Tabi eşimide unutmamak lazım.













































Hiç yorum yok: