28 Ocak 2009 Çarşamba

Geçmişe dair = 1 =

Not: Bilgisayar ağ bağlantılarında hata olduğundan dolayı dün resim yüklemesi yapamıyordum. Neyse ki bu problemi hallettik.

Evde gün geçiriyorduk oğlumla, canımız sıkıldı hadi dedim anneanneye gidelim. Gitmek için hazırlanırken ağzından şu iki cümle hiç düşmedi.
“-Annnee Atta”
Bende her seferinde“ tamam oğlum hazırlanalım şimdi atta gidiceğiz” dedim.
Onu böyle mutlu görmek beni de çok mutlu ediyor.














Görüyorsunuz benden önce gidiyor.

Otobüste uslu uslu oturdu annesini hiç üzmedi. Akıllı oğlum benim.
Annem bizi görünce çok mutlu oldu. Bekir Mertle bol bol hasret giderdiler. Annem büyük anneannemle ilgilendiği için çok sık bize gelemiyor ama olsun ben her fırsat buldukça annemi ve büyük anneannemi görmeye gidiyorum. Büyük anneannem Bekir mert’i görünce çok mutlu oluyor.
Kendisi 3 yıldır felçli olduğu için yürüyemiyor.

Canım Büyük anneannem seni çok seviyoruz.

Benim küçük kuzenim Evren geldi Bekir mertle ikisi oyunlar oynadılar. Resim çekmeyi unuttum malesefff.

Eski resimden alıntı.
Bekir Mert burada 3 aylık

Dün öğrendim ki benim küçük kuzenim Evren elinde cam bardak varken yere düşüp elini kesmiş 7 dikiş atmışlar çok üzüldüm.
Elinde cam bardağın ne işi vardı oda tam bir muamma neyse….
En yakın zamanda ziyaretine geleceğiz. Kocaman öptüm yanaklarından. Umarım hemen iğleşirsin.

Eee Yenidoğana gitmişken teyzeyle Furkan’ı görmeden gidemezdik değimli furkan koca adam oldu.




Resimde de görüyorsunuz.

Fırsat buldukça yazılarımı yazıp arayı kapatacağım. Sevgiler.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

biz ne zamandır blogunuzu açamıyoduk hiç bişey çıkmıyodu.
neysse bugün ulaşabildik ilk defa.sayfanız bomboştu...neden acaba?!
görmeyeli maşallah bekir merte kocaman olmuş.arı olayına da gülsemmi üzülsemmi anlamadım.ağzına atcaktı demek.trajı komik bu sanırım.Rabbim kuzularımızı korusun inş.

Bekir Mert & Metehan dedi ki...

Bazı nedenlerden dolayı yazılarımı geçiçi bir süreliğine geri çekmiştim.

Birde üstüne bilgisayar bozulunca epeyce bir süre ayrı kalmak zorunda kaldım blogcumdan.

Küçük arı Bekir mert ağzına atmadan elini sokmuştu. Şimdi yazarken gülümsetti bu olay ama o gün çok korkmuştum.